C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Onsdag

Publicerad 2009-06-03 11:14:20 i Allmänt,

Nu David ska jag snart iväg till Sats och träna om du vill veta.. :P Men tydligen så svek Hanna mig och skulle ligga hemma med träningsvärk.. Haha nej då det är lugnt! Bodypumpen igår var RÄTT jobbig.

Annars då, allt går sin lilla gång. Mamma åker in till sjukhuset idag, kommer troligen hem på fredag eller lördag! Nu ska jag inte skriva ett tråkigt inlägg om hur trist och värdelöst allt är men det händer heller inte mycket.

Kankse skulle ta en weekend i Stockholm mågon gång i sommar, vore ju rätt mysigt! Någon som är sugen så hojta till! :) Orkar inte sitta i Karlstad heeeela sommaren ialf för då blir jag knäpp! Så om det är någon mer än jag som kan tänka sig att lämna Karlstad bakom sig för en stund så är ni välkomna.  

Jag och Anna pratade tidigare i veckan om att ses senare idag så jag hoppas det blir av!

Kunde ju btw inte låta bli att kolla på "Paris Hilton, my new BFF" igår.. Visst det är ett oseriöst och rätt töntigt program men jag finner det ganska roande faktiskt..  :P Don't shoot me!



XOXO

Camilla

Kommentarer

Postat av: Anna j

Publicerad 2009-06-03 13:53:24

Haha, kollade också på det faktiskt. Hur kan man fastna framför sådana program egentligen? =)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-03 22:35:37

Haha, ja shit alltså... Svek eller ej, men jag kan inte gå idag. Pumpen var overkligt jobbig! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela