C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Nytt i garderoben

Publicerad 2009-06-10 14:13:34 i Allmänt,

Idag har jag inhandlat två klänningar och en tröja. Allt från MQ.

Den ena klänningen kommer från Rules by Marry och är rutigt sommar fin. Det är den klänningen jag ska ha när jag fikar på stan i sommar om du minns Hanna? :P Den är nu i mina ägor!! Överväger att beställa ett par turkos sandaler från Nelly. com  som jag kan ha till.

Den andra klänningen kommer från Bondelid och är också rutig men inte alls samma modell. denna är en halterneck modell. Fast jag är liite osäker på den så jag får åka hem och känna på den.

Sist var det en finstickad tröja på Stockholm som är mörkblå och dubbelknäppt med guldknappar fram 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-12 15:57:25

Åh, du köpte klänningen iaf :D Bra Camilla!! Me like.. haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela