C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Måndag

Publicerad 2009-06-08 08:36:10 i Allmänt,

Då var det måndag igen och jag är åter på jobbet redo för en ny spännande vecka.. eller nåt!

I helgen har...

..jag och David sett två rätt bra filmer, "Vi hade i alla fall tur med vädret IGEN" och "Taken" + käkat lite onyttigheter
..jag och Anna gett Nöjes en sista chans, visste att det var ett skit ställe men vi gav det en chans, eller som vi sa, vi var där på studiebesök.
..slöat bort en halv söndag genom att kolla på flera avsnitt av Sex and the city
..röstat i eu-valet
..plus en massa annat tjafs

Nu längtar jag tills på lördag får då ska brudarna på jobbet till Boda Borg i Karlskoga, Kommer bli grymt kul!! Jag älskar sånt där!!

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-06-09 00:03:00

Hej!

Får be dig också om ursäkt att jag och david var så osociala i lördags, förlåt!:( Tänker inte riktigt när man fått i sig dricka!

Synd att du inte ville med och äta frukost i söndags, hade vart trevligt! Blev Mcd

Nja nöjes var ingen höjdare, för lite folk, och för mycket unga! kram:)

Postat av: camilla

Publicerad 2009-06-10 14:32:34

Hej där!

Nej då jag och Anna klarade oss allt fint, även om inte nöjes var någon höjdare!

Mm, jag slängde i mig lite gröt innan jag cyklade bort till Anna med hennes cykel. Hoppas frukosten var trevlig :) Ha det bra så ses vi! KRam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela