C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag vill ockå

Publicerad 2009-06-24 13:02:31 i Allmänt,

JAg ill också vara ledig och kunna ligga vid en badstrand, eller ja i alla fall i närheten av en strand hela dagen med en picknick korg bredvid mig. Eller kunna strutta runt på stan med en glas i ena handen och solglasögonen på näsan. Jag var ute en stund på lunch och såg alla människor i sommar Karlstad och kände inte alls för att gå tillbaka in och sätta mig på kontoret. Tröstade mig själv med en glass! Men imorgon ska jag spendera hela dagen borta på Karlstad golfbana.  SOOOOOOOL :D :D :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-24 13:21:52

Ja det suger verkligen.. hoppas iallafall att helgen bjuder på sol :D lördag såg lovande ut men inte söndag tyvärr :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela