C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Halvtid

Publicerad 2009-06-17 08:38:40 i Allmänt,

Vaknade upp imorse och öppnade kylskåpet och till min besvikelse upptäckte jag att det inte alls fanns några färska jordgubbar kvar till mig att ha i min yoghurt. Skålen från igår stod på bänken och gapade tom så jag slängde på lite flingor och käkade på stående fot.

Halva veckan har i alla fall passerat och det närmar sig midsommar. Imorgon är det examensfest för David så en present ska inhandlas till det och sen måste jag till systemet idag så jag slipper dit och köa med alla människor som kommer trängas där imorgon.

XOXO

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-17 11:33:14

Ja dit måste jag också idag. Men jag drar mig för de för det kommer antagligen va lite folk där idag med :P

Postat av: Hanna Pe

Publicerad 2009-06-17 14:59:05

Postat av: Hanna Panna

Publicerad 2009-06-17 15:02:20

nämen se man på fan ja hittade jordgubbarna, putte hade gömt dom under soffan.. haha du vet ju hur han är..:P så nu har ja ställt in dom till dig så nu står dom där i kylen..

Postat av: camilla

Publicerad 2009-06-17 15:21:33

Hanna Panna: HAha ja han är lite speciell, för jag kommer ju bli dubbellt besviken om de inte finns några när jag kommer hem sen :P

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-17 17:49:38

Ja jag också. Var okej när jag var där också fast jag var där efter 4. Det trodde jag aldrig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela