C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En sån där lista

Publicerad 2009-06-15 14:35:17 i Allmänt,


10 FAVORITER
Dialekt: Norrländska
Mat: Kyckling
Låt: Wonderwall
Film: She´s all that
Tecknad figur: Kalle Anka
Sport: Ishockey
Komiker: Björn Gustafsson (den äldre)
Veckodag: Fredag
Glassmak: Jordgubb
Soloartist: Rihanna

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: neråt
Tanke: För många
Kläder: Klänning från bondelid, jacka från GT.
Bakgrund: Tvn
Känsla: Seg
Tid: 14:23
Bästa sak: Body butter från body shop
 
8 FÖRSTA
Bästa vän: Carro
Husdjur: Fågel
Utlandssemester: Mallorca
Piercing: Naveln
CD skiva: Filmmusik till Aladdin
Bil: Audi A3
Ord: Ingen aning

7 SENASTE
Telefonsamtal: David
Mat: Kycklingsallad
Dryck: Vatten
Biltur: Från Sats till jobbet
Tv-program: Sex and the city
Spelad låt: Senaste radiolåten 
Köpta klädesplagg: klänning på MQ
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med i TV:  Icke
Varit med i tidningen: Ja

5 NEJ TACK
Skolämne: Historia
Mat: Chili corn carne eller hur de nu stavas
Musik: Hård rock
Dryck: Nyponsoppa
Djur: Råttor

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Kollar på TV, tränar, surfar, fikar
Du gjorde igår kväll: Kollade på Sex and the city, läste bloggar, duschade, käkade mat
Du kan höra just nu: Bara radion på mitt kontor
Du inte kan leva utan: Mat, kläder, bilen och vatten

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Anna, Hanna, Mia
Du tycker om: Mamma, Pappa, Putte
Du inte gillar: Hitler, de andra två håller jag för mig själv :P


2 VAL
Coca cola eller fanta: Cola
Hund eller katt: Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela