C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Boda Borg

Publicerad 2009-06-14 20:18:51 i Allmänt,

Vilken rolig dag jag hade igår. Den började med att jag hämtade upp Johanna och Madde klockan ett och vi styrde kosan mot Karlskoga och år slut detination Boda Borg! Där mötte vi upp de andra tjejerna och vi körde igång med en gång. Men gud va roligt det var!! Var som barn som sprang in och ut i de olika rummen. Jag känner redan att jag vill åka dit snart igen! Vid halv sju hade vi inte mer tid så vi duschad eoch gjorde oss iordning och åkte tillbaka till Karlstad där vi hade bokat bord på Tom Yam. Hel mysigt ställe med rätta Thailands känslan. Blev kvar där till klockan slog stängning och då bestämde vi oss för att gå till BMB för att få lite röra lite på stjärtfenan men vi tog vägen förbi Båten, även kallade gamla pråmen för en cider. Men ganska snart var jag, Johanna och Carina på väg in på BMB där vi dansade på schlagergolvet till stängning. Det var verkligen en kanon dag, roligaste jag haft på länge och det tackar jag mina kära kollegor för!



Spindel i nätet?



Johanna!



Fokus!



Fikapaus



Tom Yam



På väg till Bmb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela