C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Italien -09

Publicerad 2009-07-27 12:26:27 i Allmänt,

Italien var helt underbart, kunde inte begärt mkt mer.. Första dagen när jag kom ner var det ösregn men resten av dagarna har vädret varit toppen. Jag har solat, badat, spelat strandtennis, byggt sandslott, yeah you name it. En dag spenderades på venedigs gator. Kollade på kärlekspar som åkte gondoler (Nej jag är inte alls avundsjuk) gick förbi alla lyxiga butiker, guuuud va fina grejer. Chanel, Gucci, LV, Prada m.m m.m Dom grejerna är jag avundsjuk på!!! Det var ialf en underbar semester och en vecka kändes lite kort!!













Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-04 16:42:18

Dags för lite ny uppdatering nu va? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela