C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Italy, here i come!

Publicerad 2009-07-16 21:59:00 i Allmänt,

Nu har jag lagt ner det mesta i resväskan för imorgon runt ett tiden styr jag kosan mot landvetter flygplats för att ta flyget ner till venedig, med en mellanlandning i Amsterdam. Lite små drygt att åka hela vägen ner själv men de är ju bara några timmar. Sen hämtar brosan upp mig på flygplatsen sen är det en veckas sol och bad som väntar.. Ska bli så underbart ! Pratade med brosan en snabbis förut och då var det 34 grader varmt och 28 grader i vattnet.



Venedig Bild:Google.se




Och när mitt plan landar på Landvetter om en vecka lyfter pappas plan från Arlanda til Kina där han ska vara ända till början av november! Gud vad jag kommer sakna pappsen. Så efter imorgon kommer jag inte se honom på nästan 4 månader.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-23 23:18:32

Fast jag vet att du inte är hemma, och fast jag vet att du inte kommer att blogga något går jag likförbannat in och kollar om du har uppdaterat :P Haha.. Smart va!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela