C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

tjejlunch på öna

Publicerad 2009-01-29 22:03:00 i Allmänt,

Idag på lunchen var alla tjejer på jobbet hem till Anna som är mammaledig och lunchade. Hon och hennes sambo har precis flyttat in i ett nybyggt hus på Hammarö.Det var jätte fint. Det var ett ganska litet hus. Allt var hypermodernt så det kostade ju därefter. Jag tycker det känns som alla bygger nya hus ute på öna. Va tusan, har hela Karlstad vunnit på lotto eller vad hände? Vi fick ialf en underbart god soppa med hembakat bröd. Och Annas lilla dotter är ju bara så söt. Hon och jag blev kompisar direkt. söt ungen!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-30 11:14:06

Ja det var verkligen synd att du inte kunde följa med :/ Men det kommer väl fler gånger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela