C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

long time no seen

Publicerad 2009-01-16 17:49:32 i Allmänt,

Jag har verkligen varit råkass på att blogga på sista tiden trotts att det har hänt mkt grejer.. Både roliga och ledsamma.. ¨

I onsdags var det begravning efter Linus,som jag efter mkt om och men valde att inte gå.. varför jag gjorde det spelar ingen roll men så var det ialf.. Tänkte på det hela dagen och ångrade nog lite att jag inte gick.. (F) Men vi skickade ialf blommor och det hade varit en fin begravning med otroligt mycket folk!!

Patrik, min bror fyllde även år i onsdags.. hela 24 år!! guud va stor han har blivit.. En annan som också har blivit stor, hela 22 år är min vän ANNA som fyllde år i torsdags.. Stort grattis till båda :D Ledsen att ni inte får ett varsitt inlägg men som sagt, jag har varit råkass på att blogga..:/ Nu bloggar jag från min nya dator där jag inte ena har några kort på födelsedagsbarnen så därför kommer inte det tyvärr!!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-01-16 20:36:21

Tack vännen! :) Men du vet, det är tanken som räknas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela