C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Life is a rollercoaster

Publicerad 2009-01-20 21:56:10 i Allmänt,

Jag  vill egentligen inte att min blogg ska vara en gnäll blogg som folk bara mår dåligt av att läsa men just nu går det inte så bra.. Är så mkt som hänt som gjort mig både ledsen och förvirrad, mamma har varit jätte dålig igen, jobbet går inte bra och en sak till som hänt som gjorde mig ledsen.. 

Men samtidigt är det viktigt att komma ihåg att allt är inte skit. Man har ju vänner som man kan lita på. Vänner som alltid lyssnar när allt man behöver är att någon finns. De vänner som funnit för en hela livet och de vänner man funnit efter vägen! Tur att man vet att de finns, även när allt känns som det går utför så påminner de om att de kommer gå uppför igen!!




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-21 01:25:13

Men då.. :( det lät ju inte alls bra :/ men du vet att du kan ringa om det är nåt! närsom helst :)



Bio imorn blir iaf väl? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela