C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Gott nytt 2009

Publicerad 2009-01-01 16:47:17 i Allmänt,

Nytt år nya möjligheter va.. Det sista jag sa igår innan jag skulle krypa i säng var att det var så skönt att jag bara hade druckit tre cider på hela kvällen, (så jag körde alltså den nyktra banan igår) så jag kommer inte vakna upp bakis alls.. Men vad hände, jo jag har blivit sjuk.. mår verkligen piss.. HAr flyttat mig från soffan till sängen fram och tillbaka men längre än så har det intr blivit.. överväger nu om jag ska dra upp mina persienner.. känns mest onödigt då jag kommer somna snart igen.. kul start på nya året ialf..yeye..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-01 22:23:03

nej va trist :/ Du får Krya på dig iallafall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela