C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Full fart mot helgen

Publicerad 2009-01-22 21:07:42 i Allmänt,

Idag hade jag planerat in att gå på spinning men jag kände inte alls för det så istället skynda jag mig in på free sun efter jobbet och solade.. Det var såå skönt.. höll på att somna när jag låg där :) När jag kom hem hade tydligen min bror och brorsdotter bestämt att jag skulle vara med på Monopol.. Så jag slog mig snällt ner vid bordet och jag kan säga att brosan vann.. överlägset!! Men eftersom det inte blev någon träning idag så får det bli Bodypump imorgon på lunchen..

På lördag blir det hockey och middag med jobbet.. Tror det kommer bli himla trevligt faktiskt. Efter hockeyn går vi säkert upp till kontoret sen har jag planer på att gå ut och svänga min lurviga på bmb. Time will tell :)

Bäst att ´kolla upp om det finns någon film att se.. Attans jag har glömt min cozyboots i micron.. Nu måste jag värma om dem. Det blir till att krypa ner i soffan med en kopp the. mys!!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-01-26 19:47:37

Du har blivit utmanad på min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela