C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Back on track

Publicerad 2009-01-13 18:51:04 i Allmänt,

NU är jag igång igen med träningen.. känns himla skönt.. Igår blev det spinning och idag vart det bodypump.. Men imorn ska jag belöna mig själv med att gå och sola solarium istället..:) Ska bli skönt för det var ett tag sen nu.. Annars ska jag ge mig ut på jakt efter en ny foundation.. Jag gillar egentligen den jag har från Isadora.. Den är lätt att ta på och färgen är bra och den känns bra mot huden.. Men det är bara ett problem och det är att jag tycker inte den håller länge.. Den försvinner fort känns det som.. Någon som har nåfot bra tips på foundation?? Jag har testat den på make up store men den gillade jag inte alls!!! Seg och kleta på och ett allmänt dåligt resultat tycker jag.. Men enligt alla reklamer så blir man ju toksnygg vilken man än tar så det är väl bara att chansa i denna djungeln av krämer.. :S Ska höra mig för om det finns någon som liknar den jag har.. Eller om man skulle testa mineralsmink? Jaja ett helt värdelöst inlägg om foundation blev detta.. Sorry

Dags att krypa ner i badet och skrubba sig ren och fin!

Kommentarer

Postat av: Putte

Publicerad 2009-01-15 17:50:30

Haha ja det var allt ett värdelöst inlägg du syrran.. :D o tyvärr har ja inga tips heller..;)

Postat av: Arandur

Publicerad 2009-01-15 17:54:55

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

Kolla gärna in på min fotoblogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela