C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Helgens bravader

Publicerad 2009-02-16 08:42:53 i Allmänt,

Då var det måndag igen och jag har precis hämtat mig dagens första kopp te och har nu sjunkit ner i min stol. Uppdateringen har varit dålig i helgen, eller rättare sagt helt obefintlig. Men nu är det måndag och nya tag. Annars har helgen varit bra. I fredags när jag kom hem från jobbet gjorde jag, mamma och pappa tacos och myste på. Åkte hem till min bror en sväng och satt uppkrupen i soffan med Carl och Maja och godisskålen. Ibland är det att bra underbart att vara faster. :) Jag och mamma såg en film på kvällen när jag kom hem "Felon", den vara bra. Det är en fängelsefilm om ni inte redan listat ut det ;)

I lördags var det ju alla hjärtans dag vilket också betyder min pappas födelsedag. Hela 53 år har han blivit lilla pappsen.. Eva med familj och Nicke m.f var där så vi hade kalas. Kollade på hockeyn som färjestad vann rätt stort mot fröluna.. JAg såg inte sista perioden för då jag jag tvungen att fixa till mej lite innan det bar vidare mot Robin och Julia för förfest. De andra drog till nöjes på kvällen och jag mötte upp Annie, Anna och två tjejer till och knallade bort till BMB. En helt okej kväll var det.. :)

Igår var jag så slapp hela dagen så jag får nästan skämmas.. Satt vid datorn eller tv:n hela dagen.. Davdi kom förbi vid halv tio så vi hyrde film, The stranger eller vad den nu hette.. Den var rätt läskig i början.. Men filmen hade en rätt kass story, men som söndagsfilm får den väl godkänd..

btw så funkar det inte att lägga upp bilder när man skriver från jobbet.. Don't know why!


och om någon har tråkigt kan ni testa dessa två..;)

http://www.kalaaleq.com/napatoq.swf
http://thedogpaddler.com/RandomUploads/Ball/ball.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela