C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Spricka i baken

Publicerad 2009-02-11 15:32:40 i Allmänt,

Imorse var jag ganska stressad när jag skulle lämna hemmet och vad tror ni händer när jag böjer mig ner och ska ge Smurfen en hejdåpuss?? Jo mina jeans spricker i rumpan. En lång reva i mina Levis jeans. De är absolut inte slitna för jag har inte använt dem mycket. Men nu är det bara att slänga dem i soptunnan. Blir så trött. Synd bara för det var ett par av ALLA mina jeans som inte var lik de andra. Annars brukar jag köra med ganska lika modeller. De hade inte ens samma tvätt som de andra. OCh sprickan är så långt upp att jag inte ens kan göra shorts av dem, för de shortsen skulle t om bli för korta för mej, de du Hanna! ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-12 09:20:28

Hahaha, shiit Camilla. Då är det verkligen en gigantisk reva :P I´m updated btw ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela