C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Söndagsmys

Publicerad 2009-02-08 20:12:15 i Allmänt,

Nu ska jag äta fyllda baguetter, en med rostbiff, potatissallad och gurka och en med skinka, keso och annanas, och en kopp the till det.. Yummie. Söndagsmys! Blir Beck klockan nio. Imorn är det time to work igen. Helt okej. Är så glad att jag trivs så bra på mitt jobb att jag aldrig har måndagsångest. Visst är jag trött på morgonen och önskar jag fick ligga kvar och dra mig men bara jag har kommit upp och fått på mig lite makeup och kläderna så är jag fit for fight igen :)








Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-08 21:45:59

Jag längtar tills du flyttar in till stan och har mys-söndag med mej och Joanna jag ;) Sova länge på morron, fika på waynes, hem och slappa lite, ner på kebaben och käka pizza, hem och inta soffläge och käka chips hela kvällen.. låter inte helt fel va? ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-09 09:47:11

Ja det har vi.. haft asskön dag :) Fredagen var helt okej, det va kul att träffa Lotta och hänga med henne lite! Trist att du gick hem...hörde att koriander inte var någon större hit :S Åh, ska du! Nej jag tror inte du nämnt det.. Fasen vad kul :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-09 15:23:50

hehe okej, jag får dra mig till Hammarö någon dag och fixa några inför helgmys ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela