C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Skidåkning!!

Publicerad 2009-02-25 14:05:48 i Allmänt,

Anna frågade mig i början av veckan om jag hade lust att hänga med dem till Hovfjället på söndag, men då jag redan har bestämt att åkt till Trysil på lördag så passade det inte så bra. Fast igår frågade hon om jag ville åka med nästa helg istället coh det passar mig mmycket bättre :D Så nu blir det Trysil på lördag och Hovfjället nästa söndag, Ska bli riktigt kul att få åka lite. Blir mindre och mindre för varje år som går.

Nu har jag precis landat i min stol igen, smet ner till konditoriet som ligger i samma byggnad som vårt kontor och köpte mig en mars som jag smaskar i mig nu. Afterwork blir det fika med Hanna, kan jag gissa på Waynes? hehe men det är bra skönt att sitta där och bara prata och titta på folk.

Var det någon som såg "Den rätta för rosing" igår? Helt ärligt så kan de ju inte varit helt seriösa de som sökte.. och varför skulle hon få gå in på deras hotellrum och snoka genom deras saker?? Och att hon hittade både tjejdeo, glitterspray och KNARK känns ju inte heller trovärdigt.. Men de är väl bra tv antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela