C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ny start, ny vecka

Publicerad 2009-02-02 13:09:38 i Allmänt,

Haha fick mms av Hanna förut, kan tro att hon har mycket att göra på sin praktik, men hon vet ju ialf vad jag vill ha.. haha men det var kul och rätt snyggt också måste jag säga. Lite uppiggande sådär på måndagsförmiddagen. Hon är att rolig den där Hanna ;D Nu sitter jag och försöker komma på något kul att skicka tillbaka men jag kommer inte på något som matchar hennes..:P

I eftermiddag ska jag iväg och klippa mig och göra slingor.. Fräscha till sig lite! Annars var det ju utgång i lördags och jag hade riktigt kul. DEt var förfest hos Hanna och Joanna först innan det bar iväg till BMB. :) kolla Hannas blogg, där finns lite bilder från kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela