C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Blondie, I'm back

Publicerad 2009-02-03 19:17:19 i Allmänt,

Igår var jag hos frissan och nu har jag äntligen mitt blonda hår tillbaka :) Det känns så mkt mer jag så jag trivs nu, luggen är jag inte riktigt kompis med än men de ska väl ordna upp sig. Har ialf varit och  fikat med Hanna och Joanna på Waynes idag, det var mysigt satt  bara och snackade, det var väl ingen av oss som var sugen på att gå på stan.. Joanna hade ialf köpt en grymt snygg klocka, JETSET och jag vill också ha!! Ska åka dit imorn och kolla om de finns någon för mej :D Imorn ska jag på lunch med Metsobrudarna igen, saknar dom grymt nu när jag inte sitter där ute.

Nej, nu är det pannkaksdags :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-04 09:32:30

Ja visst kan vi köra på en promenad nån kväll.. ;D var ett litet tag sen nu!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela