C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Update!

Publicerad 2009-08-25 10:18:27 i Allmänt,

Nu känns det som det börjar bli dags för en liten uppdatering av den här bloggen. JAg kan tyvärr inte skriva och berätta om allt som hänt sedan sist.

I onsdags hade jag och Hanna en avskedsmiddag tillsammans på Arena. En snabb kram blev det som hej då för attt slippa det jobbiga. Så i söndags gick flyttlasset ända ner till Markaryd. Kommer bli hemskt tomt här hemma men jag tror ialf att det kommer bli bra där nere ;)

I torsdags åkte vi på konferensresa med jobbet till Skövde. Var en rolig helg men oj så trött jag var när jag landade hemma i soffan i söndags. Fest i dagarna tre tar på krafterna vill jag lova! Blev knappt någon sömn alls.

Putte har åkt tillbaka till Luleå igen men skickade mig en kanon födelsedagspresent igår, (som plåster på såren för att jag är ensamast i Karlstad kanske)  Michael Jackson, The Collection! :D




Annie, Susanna, Jag sista kvällen i skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela