C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Härliga fredag

Publicerad 2009-04-03 10:21:09 i Allmänt,

Idag var jag uppe tidigt för att åka till Free sun och laga en nagel som jag bröt av tidigare i veckan. När det var klart var det bara att knalla vidare till the office. Skönt med fredag idag även om solen lyser med sin frånvaro just nu. crap. Ikväll blir det hockey med Hanna (samma Hanna som jag var ute och flummgick med igår men kul hade vi, trots skavsår, trötta fötter och kyla som kröp sig på). HEJA FÄRJESTAD!!  Tror det kommer bli riktigt kul ikväll, Hanna skulle bränna en skiva med färjestad låtar på, haha gäller att ladda upp. Vi hade tänkt köra på cider/vin i periodpauserna men har bestämt att köra på pepsi och tuttifrutti istället, ingen av oss som klagar tror jag? Dagen imorgon kommer istället bjuda på utgång efter Hannas examensfest. Det blir jag, hanna, julia och elin vad jag vet om än.. Det där med att köpa examenspresent är inte helt lätt har jag hört..:S Jag har yrat runt på stan flera dagar utan att hitta något, tveksam att det har dykt upp något nytt idag men det är bara att leta vidare.  Och imorgon kommer äntligen Putte hem, ska bli kul. Men han kommer väl säkert seeeent på lördag kväll.

Angående mitt tandläkarbesök så ska jag tillbaka på tiwsdag eftersom tandläkaren jag skulle till i onsdags var sjuk. Kändes egentligen rätt värdelöst att ens ha gått dit när jag ändå måste tillbaka men men.

Ner på stan på lunch, klappjakten startar?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-07 23:33:29

Det blev en perfa klapp hörru, de där fixade du galant ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela