C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Deppa ihop?

Publicerad 2009-04-03 11:23:45 i Allmänt,

När jag är på dåligt humör/mår dåligt/ det har hänt något mindre bra i mitt liv gör jag allt för att inte visa det på på jobbet, när man umgås med mycket folk o.s.v för jag tror att man sj mår mycket bättre av att glömma det en stund och pröva vara glad. För det blir aldrig bättre för att man är nere bland folk som inte har en aning om vad saker och ting handlar om, vilket bara drar ner stämningen i stort. Bättre att försöka le för stunden så lovar jag att allt kommer kännas mycket lättare

En del av mig är alltid ledsen och orolig över en sak men inte blir det bättre av att jag sitter och tänker på det när jag är bland arbetskompisar eller dra upp det varje gång jag träffar en vän. DEt skulle varken jag eller de må bra av. Det jag menar är inte att man aldrig ska vara ledsen men allt känns alltid 100 ggr värre om man helt deppar ihop. Man gör inte sig själv en tjänst. Jag vet att i mitt fall finns det inget jag kan göra åt det även om det alltid ligger och gnager. Jag får helt enkelt förlita mig på vad läkare säger, och hoppas de vet vad de snackar om.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-03 15:21:29

jupp de e de man ska ;) men du behöver inte deppa ihop för de.. du kan se alla avsnitt online ;D bra va?!

Postat av: Anna J

Publicerad 2009-04-03 17:14:26

Hoppas det ordnar sig och att du mår bättre snart tjejen!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-04 12:03:22

Jo då de går allt ;) Alla avsnitt så du kan se de ändå om du är sugen.. hehe ;)

Postat av: Anna J

Publicerad 2009-04-05 01:38:52

Oj var de slut redan då? Då var det kanske tur ändå att jag inte ställde klockan då :) får kolla efter om någon lämnar återbud :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela