C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Friday night

Publicerad 2008-09-19 22:10:40 i Allmänt,

Sitter hemma än och håller på att tanka över Stig Larssons sista bok "Luftslottet som sprängdes" till min mobil.. är egentligen rätt skeptisk till det här med ljudbok men jag ska ialf ge det ett försök, annars får jag knalla iväg och köpa boken..:)

Ska snart åka ner till herr Bäcker där de sitter och förfestar, jag orkade inte med ut.. Tänkte att jag skulle skippa utgång denna helgen men vi får väl se.. Nästa helg blir det ialf det är ett som är klart för då kommer brosan hem :) .. Blir säkert att jag kör in grabbarna till stan så då går jag upp och säger hej till Anna en tur :) Hoppas hon inte sover bara..

Igår var ialf Hanna och jag på bio, "Patrik 1,5".. hehe jag gillade den ialf :D Nu vill jag bara se Arn 2.. Någon som är sugen eller?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-19 23:20:26

Ja men det där med ljudbok är faktiskt inte helt fel ;) Jag har camilla läckbergs predikanten i ipoden nu och det funkar rätt bra :)



ohh den där patrik 1,5 vill jag också se :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela