C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kass update

Publicerad 2008-10-23 21:13:47 i Allmänt,

Ujuj nu är jag bra trött.. Har kastat i mig mat efter att jag precis kommit hem från jobbet.. Var tvungen att jobba över då det var mkt som skulle vara färdigt imorgon.. helst hade jag sett att jag hade hunnit fått ut fler ritningar men man får väl vara nöjd.. Känns som jag har världens påsar under ögonen :p Imorn kommer de ialf från Clarahälsan till mitt jobb och ska ställa in min arbetsplats.. Ergonomigenomgång kallas de.. hehe blir säkert bra.. JAg sitter säkert helt fel.. Så är man ju fika ansvarig denna veckan också men med tanke på att jag har fått jobba över så får jag nog lov att tuta förbi kondiset imorn innan jobbet.. INget hembakt här inte.. Kankse är lika bra.. För att citera min kära bror "Camilla inse, du kommer aldrig kunna bli en hemmafru".. Jag är världelös på allt vad bakning och matlagning heter.. Matlagningen är värst.. Så jag planerar att gifta mig med en kock för tillfället...:P

Imorn kväll blir det ialf bio med Hanna och Joanna, Rallybrudar ;D Hoppas den är bra.. blir en rätt lugn fredag ialf och de ska bli såå skönt :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-23 22:25:52

haha ja inse :P Jag är nog inte heller hemmafrumaterial :D Finns ju inget värre än matlagning, usch!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-10-23 23:49:53

Hahaha, jaa Camilla... Hemmafru är du inte iaf, lika bra att inse ;) Vis den där brorsan du har :P Bio imorrn längtas till iaf, fasen.. har alla mkt att göra nu tro? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela