C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Glad, eller gladast? :D

Publicerad 2008-05-06 19:58:42 i Allmänt,

Äntligen säger jag, idag på lunchen var jag in och bokade mina flygbiljetter till Nya Zeeland och Australien :D åh va jag längtar.. Kommer bli så jäkla kul... Flyger från stockholm till Auckland på Nz den 8 november och då möter jag upp Susanna och hennes kompis där... :) Så då blir det nordön först, sen sydön.. sen åker vi till Australien och den 11 december åker jag hem ifrån Melbourne till stockholm.. :) Australien är verkligen ett ställe jag har velat resa till och nu äntligen blir det av :D Så ni kan ju bara tänka er hur glad jag har varit idag.. hehe Thailand är ju det bästa stället jag har varit på, känns inte som något skulle kunna slå det men jag tror nog att det här kommer vara lika bra.. 5 underbara veckor lär det bli :D Bestämde mig ialf tillslut för att komma hem till Sverige och fira jul och nyår.. även om jag tyvärr inte kommer hinna med Sydney nu :( Vekligen synd men man kan helt enkelt inte hinna se allt..Åh va jag längtar :D 

image132


 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-06 20:16:54

Men åh va kul att det blir av nu då iaf ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela