C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

fredagkväll med sommarvärme

Publicerad 2008-05-09 18:23:52 i Allmänt,

Sitter just nu hemma hos HAnna, hon duschar så jag tänkte jag får väl pyssla med något annat under tiden... Ska hoppa in och duscha sen jag med så vi kan göra oss iordning sen blir det lite vin på hennes balkong innan det bär vidare in till stan.. KAnske en uteservering, kanske koriander.. vem vet...:P

OCh min resa som jag var så glad för har det ju blivit krångel med såklart.. HOn hade bokat min biljett till Nya zeeland till en helt annan stad än den där jag ska möta alla andra.. lagomt irriterad åkte jag dit så det skulle fixa det tills på  måndag, vilket jag hoppas att de gör annars vet jag inte vad jag tar mig till.. tänker ialf inte betala mer än vad de har sagt nu..:S KUl om man hade hamnat i fel stad..:P

MEn ha en bra kväll i sommarvärmen, för det tänker jag ha..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela