C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Barnteater

Publicerad 2008-05-20 19:41:07 i Allmänt,

Precis hemkommen från Lisas skola.. Har varit och kollat när de spelade teater.. olika små från Astrid Lindgrens sagor.. Dom var så duktiga så :) Så kul att höra på alla sköna kommentarer som små barn kan säga.. haha kan tänka mig endel föräldrar skäms lite..:P Men de får de bjuda på.. Idag har jag alltså gjort min fasterliga plikt åter igen... Ikväll blir det Desperate housewifes som rullar på min tv ialf :D

Imorn ska jag knalla runt på stan och leta upp en ny outfit tills på fredag.. Utgång blir det med Hanna och troligen Joanna och fler :D Någon som har sett något snyggt i Karlstad?

Nu bär det av ut med Jappon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela