C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fredag hela veckan...

Publicerad 2008-03-14 19:57:43 i Allmänt,

äntligen helg..:D så underbart då humöret inte har varit på topp den senaste tiden, vilket har olika förklaringar men inget som jag orkar gå in på nu.. Blev ialf Bodycombat efter jobbet så jag och Susanna hann snacka av oss lite ;) Spinning och kost föreläsning imorn på sats är vad vi ska fördriva vår lördagsförmiddag med :)

Igår blev de ialf hem till min moster efter jobbet och kollade in hockeyn.. gött att färjestad vann :)  På måndag ska jag och mia bänka våra ass i LLA..:) Hockeykväll bjuder jag på när hon har fyllt år.. Roligt att göra nåt ihop.. Hoppas på en bra match oxå!

Sen är det ju Melodifestivalen imorn oxå, jag satsade mina pengar på BWO som etta och Charlotte som två och Nielsen som trea på jobbet... haha fast jag tror egentligen på Charlotte..:P Sjögren kanske ;) Och imorn är underbara Björn Gustavsson med igen, han har varit min komiker idol länge men det var först nu som svenska folket fått upp ögonen.. Hot som få är han ialf

Idag har jag även hunnit med att inhandla ett par vita fred perry tygskor.. Skit nöjd, kommer bli snyggt till mörka stuprör.. :D Orkar dock inte lägga in ett kort så ni får hålla koll på mina fötter i vår.. ;) För dom kommer jag traska runt en hel del i, har även inhandlat ett par ljusbruna ankelboot i skinn med lite kilklack som även kommer användas :)

Tråkigt avundsjuk är jag på min bror som glassar runt i Thailand nu och envisas ned att mezza mig och tala om vad härligt det är... grrr...:P Jag inser att resa måste bokas!!! Backpacking vore, några veckor i höst, kanske 3 eller 4..  Nej nu drommer jag, jag får se vad som sker.. det är så tankarna går nu, en månad i Asien och glömma jobbet och allt annat ett tag och bara glida, det vore nåt!

Men nu ska jag allt glida vidare och placera rumpan i tvsoffan och invänta lets dance, eller om mammi vill, så ska det låta...:P Jag tar vad jag får.. Cola och chips.. Jag ska ha tjockis kväll...:D


image104



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela