C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jo jag lever allt

Publicerad 2008-06-17 21:03:53 i Allmänt,

Dags för ett inlägg här nu kanske, eller vad tror du Anna :P

Vad har hänt senaste tiden.. Jo det har varit en hel del utgång med Hanna och co och för det emsta har vi verkligen haft gör sköj.. Har blivit en hel del Koriander ialf, emd avslut på arena ibland..;P haha Vissa gånger har de ju varit riktigt snygga folk ute.. På fredag är Midsommar, och det väntas regn har jag hört... Vet inte än vad jag ska hitta på, emr än att jags ak på barnkalas..

Har även hunnit inhandla en ny movil, W890.. helt nöjd :D


Men nu måste jag ta mig ett bad efter min runda på golfbanan med pappa.. HAr nog aldrig spelat så dåligt som jag gjorde idag :S usch då är det inge kul ju.. Fick mezz från Hanna att hon och mia var på E-type på liseberg.. önskar jag var med dem :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-17 21:15:53

Ja nu var det verkligen dags ;) Hoppas inte de tar lika lång tid till nästa nu bara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela