C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Hej så länge

Publicerad 2008-07-15 15:17:35 i Allmänt,



Nu ska min dator in på lagning och jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag får tillbaka den så jag kommer vara borta härifrån ett tag.. Ljudet har lagt av i den..:(

Men imorn blir det ialf bio med Hanna, Mamma Mia, eller sommarplaza? Inte helt bestämt min ännu.. Annars blir det bio på torsdag och på fredag blir det Lars Winnerbäck tillsammans med HAnna :D Fick biljetten i födelsedagspresent, tror det kommer bli grymt jag :D




Göteborgstrippen ner till Mia ska jag snart planera in, vi sa igår när vi pratade att nästa gång vi snackar ska vi boka in det..hehe då hoppas jag att jag akn släpa med henne till Liseberg en liten sväng ialf :) Älskar det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela