C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Njurtransplantation....

Publicerad 2008-01-23 19:37:40 i Allmänt,

har idag fått eta att min mamma behöver en njurtansplantation....:( Är väl inte direkt nåt man önskar att göra men nån av oss måste ju, annars måste hon stå på en väntelista och vem vet hur lång tid det tar och vad som händer innan dess...:S Jag vet ingenting om sånt där men man klarar sig ju med en men jag vet inte hur mycket försämrat det blir.. antar vi alla måste ta reda på det och sen får vi se vad som sker.. måste troligtvis bli någon av oss i familjen ialf... Just nu känner jag mig bara förvirrad och rädd, så jag vill inte ens tänka på hur mamma känner det :(

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-23 19:45:18

ne men? vad har hänt nu? varför behöver hon de? :/ jag finns här om du vill prata! :)

Postat av: Anna J

Publicerad 2008-01-25 10:43:36

Men Gud! Pratade ju med dig för ett bra tag sen och då berättade du att hon var dålig.. Är hon det fortfarande alltså? =( Tycker så synd om er. Hoppas allting löser sig så fort som möjligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela