C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Tre dagar!

Publicerad 2008-02-09 13:23:53 i Allmänt,

I torsdags efter träning bar det hemåt för att duscha och byta outfit innan jag vände tillbaka till stan och Hannas lägenhet för lite vin och cider och blandskiva i stereon..:P Mia och jag hade tänkt gå till score en sväng innan studenttorsdag på arena men det sluta med att hon kom hem till Hanna.. Putte och hans kompisar dörck upp efter rallyt.. Något onyktrare och något gladare åkte vi in till stan och in på arena.. Var halv mkt folk men en bra kväll..:D Var hemma igen vid tre och kröp snabbt till sängs...

Sen var det dags att kliva upp igen vid sju för att fräscha till sig innan jobbet... Jag hade självklart lyckats glömma min mobil hos hanna så jag var förbi där innan jobbet och fick banka liv i hanna.. fick ropa genom postfacket för att hon skullle vakna..:P Nån som var lite bakis, eller fortfarande full? Halvt avis för att hon fick ligga hemma och sova for jag iväg till jobbet och slog mig ner.. Var lite segt fram tills förmiddagen/lunch.. men sen flöt det på.. lite trött kanske.. Plus ett par kommentarer från några arbetskompisar som tyckte det var himla kul.. men jag bjuder på det.. ;) När jag kom hem från en dagen som trotts allt tog slut även om de inte kändes som den skulle de å somnade jag i soffan och sov bort några härliga timmar... David ringde och frågade om jag skulle med ut så jag gjorde mig iordning och han kom hit.. Blev lite förfest här först sen hem till toddy... Vi var in till Nöjes men det var ingen höjdare.. väldigt tunt med folk...

Nu sitter jag ialf här och ska snart börja kolla på gossip girl..:D Ikväll blir det utgång igen..:P Ska till Nöjes..Blir nog rätt lugnt för jag börjar känna mig lite sliten :P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-02-13 22:11:16

Mitt viktproblem.. :/ är sjukt jobbigt tycker jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela