C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Inga planer..

Publicerad 2008-02-15 18:49:45 i Allmänt,

Äntligen helg nu och inte en droppe alkohol eller ljudet av dunkande musik kommer komma i närheten av mig, det kan jag lova..:) Bara musiken från melodifestivalen imorgon.. det är det enda.. :P Efter en vecka med endast strul på jobbet känns helg som det enda rätta.. Hade utskick på ritningar idag som inte hanns med p.g.a att programmet har brakat ihop hela veckan så det får lösas på måndag.:/ Så var det hårdrockstema på introtävlingen imorse på radion.. haha inte direkt min grej de..:P En låt kunde jag..:P

Blev ialf en tur till sats efter jobbet och bodycombat... Nu är jag hemma och har mumsat i mig av morotskakan jag akade i onsdags så pappa skulle ha på sin födelsedag, som var igår... GRATTIS GRATTIS :D

Let's dance och en massa gamla filmer är vad som väntar mig i kväll och det ska bli underbart!! 


image100

Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2008-02-15 18:51:57

Ska också kolla på lets dance snart :) det är så kul

Postat av: Katti

Publicerad 2008-02-15 21:23:32

Tack så mkt :)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-02-16 00:30:21

Nej de går inge vidare :/ japp de ska ja :) men jag får väl aldrig nåt jobb =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela