C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snabb update

Publicerad 2008-12-01 19:48:46 i Allmänt,

Då var det måndag igen och helgen är slut.. En helg som har bjudit på lite gott och blandat.. Fredagen var det film och grönsaksdipp som gällde för mig och David.. Vi hyrde även en höjdar film (vilken vi alltid lyckas med) som jag inte minns namnet på.. KAn tillägga att jag somnadetjugo minuter men de var ingen djup film så det var bara att kolla vidare där man var..

Lördag åkte jag hem till Joanna och vi gjorde oss iordning och sen kom Håkan och senare Julia och senast kom Malin och Caroline.. Vid tolv bar det iväg till Bmb där vi dansade bort den kvällen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela