C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

It's christmas time

Publicerad 2008-12-04 21:56:59 i Allmänt,

årest första julfest imorgon.. ska bli skoj :) är helt nöjd med min outfit även om det inte blev något rött och heller inte någon Kate Moss klänning, även om den har anlänt från London.. Den passade och jag tyckte den avr väldigt snygg men nu hade jag köpt min blå/lila på sofias garderob i stan och var helt inställd på att ha den så det får bli så.. Jag får åka hem till Joanna imorgon efter jobbet och göra mig iordning där så jag slipper stressa .. Gulligt de, tur jag har hanna och JOanna :) Några tjejer på jobbet ville att jag skulle komma tidigare till festen och hjälpa dem göra iordning men det blir så stressigt sen är de tillräckligt många redan anser jag men jag ska försöka vara där halv sex ialf.. Men innan dess är det massor av hår som ska lockas och smink som ska kletas på något sådär snyggt ialf..













Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-06 03:26:59

Det är att tur att vi har dej också :) Du var garanterat snyggast på festen ikväll med din snygga klänning! Ring mig imorn så jag får höra alla skandaler som skett :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela