C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

I'm cozy

Publicerad 2008-12-27 23:14:11 i Allmänt,

Nu har jag kommit in efter att jag har varit ute på en liten promenad med Anna (J).. Var himla kul att se henne och prata lite.. VAr ganska längesedan tyvärr. Vi får se till att det inte dröjer lika länge igén helt enkelt..:) Det var ialf väldigt kyligt ute så nu sitter jag med min cozyboots på fötterna som jag fick av Patrik i julklapp.. En kanon klapp då jag alltid fryser om mina fötter.. det är ett par tofflor fyllda med lavendel och något mer som man värmer i micron innan man tar på sig dem.. HUr goa som helst.. Absolut cozy!!

 


Så underbara :D

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-12-28 12:24:04

åå.. Jag som alltid är kall om fötterna!! Vart får man tag i sånna? :)

Postat av: rebecca

Publicerad 2008-12-30 13:56:51

Dom verkar helt underbara, vart köpte han dom?

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-01-15 17:57:18

Vilka mysiga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela