C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Monday

Publicerad 2008-08-25 22:54:29 i Allmänt,

Måndag igen.. känns rätt drygt men jag ska ialf bara jobba fram till torsdag eftermiddag sen bär det av till Tällberg med jobbet :D Ska bli riktigt skopj, sista helgen med Susanna också..

I lördags var vi ialf på bmb jag och Susanna, dock inte så mkt folk men vi hade roligt ialf :D shota lite, drack lite drinkar och dansade mkt ;) Får väl bli en sådan kväll till om 7 månader eller när hon nu kommer hem igen..

Jag och Hanna lyckades ialf klämma in en fika och en tur på stan idag :D det var inte fel.. Köpte en musse pigg tshirt.. låter lite nördigt kanske men jag tror den blir snygg till jeans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela