C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Mina guldklimpar

Publicerad 2008-08-12 21:13:27 i Allmänt,

Nu när hösten kommer är jag glad att jag har tre saker att se framemot:
1. Åker till Göteborg och hälsar på Mia på fredag, åter söndag
2.28-31 Aug åker jag på konferansresa till ett spa i leksand med jobbet.
och sist men inte minst 3-10 september åker jag och Hanna till Rhodos och gottar oss :D Sen har även jag och mamma tänkt åka till stockholm någon helg i höst och gå på stan och bo på hotell, bara för att komma bort ett slag..:)

Och imorn har jag och Hanna bokat in en date..;P Ska försöak komma till jobbet tidigt imorgon så jag kan gå lite tidigare på eftermiddagen.. Så vi kan spana in "alla" snygga killar som hänger i Karlstad city...hehe.. Men nu måste jag hoppa in i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela