C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Min älskling

Publicerad 2008-08-27 21:14:51 i Allmänt,

Min älskade jappo har fått ont i sin framtass plus att han redan är svag i bakbenen.. Han har varit till veterinären idag och han har fått pencilien så jag hoppas hoppas det blir bättre snart!!!!! Mamma sa att om han inte blir det måste vi ta bort honom.. :( :( Jag kommer aldrig klara det.. Vet inte vad jag skulle göra utan honom här hemma! Jag har redan gråtit när mamma pratade om det... Floder.. Så den dagen kommer jag aldrig klara, den finns liksom inte!!! Han fyller snart 15 år och jag är så glad att vi har fått ha min älskling så länge men nu är det jobbigt!!! ;( Han är den bästa!!

None



<3

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-27 21:47:48

Ne men :( Håller tummarna för att han blir bättre!!!!! Jag finns här för dig vettu!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-27 22:51:04

Ja det får vi verkligen hoppas på!! :) men han är stark, det har han ju visat många gånger förr! :) Ja det måste vi försöka hinna med :) ibörjan av nästa vecka kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela