C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kräftskiva -08

Publicerad 2008-08-09 16:10:54 i Allmänt,

Ikväll är det kräftskiva med min kär familj och moster som står på schemat.. d.v.s blir det lugnt för min del.. Har lovat ut mig sj som chaufför åt min moster som bor i KIl.. Inga problem då jag lika gärna kan ta en cola till kräftorna som cider eller vin.. Även om det också hade smakat rätt bra ;) Men mitt "nya" liv ska ju snart börja.. hehe Ska börja träna igen då det har legat nere alldeles för många veckor.. så hey träningsvärk här kommer jag.. Kankse ska dra ner lite på festandet också.. När man ändå är igång med nya livet... Men det är väl ett känt faktum att det festas mer på sommaren än under den mörka delen på året..:) Tyvärr lider siommaren mot sitt slut och folk kryper in i sina bon och komemr inte ut förrän det blir sommar igen :P




Hey, jag har hört att det är fler som gillar att festa ;)

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-08-10 04:40:42

hahaha! klart vi gillar att festa ;D med det är ju som du säger, nu ska träningen igång igen och då är det slut med vodka/redbull. vi får köra igång med våra sköna vin-fredagar ist :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela