C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Gräsklippning

Publicerad 2008-08-23 15:26:28 i Allmänt,

Fy tusan för att klippa våran gräsmatta, det är stenar, buskar och träd överallt.. Plus att hela gräsmattan är kuperad så man får springa upp och ner, upp och ner hela tiden.. Kändes som världens träningspass då jag hade ont om tid så jag fick i stort sett springa fram med gräsklipparen... Grannarna undrade nog varför jag hade så bråtom.. Men nu ska jag slänga mig i duschen för klockan fem ska jag vara hos brosan på kalas... Har varit och inhandlat lite ingredienser så jag kan dricka P2 hela kvällen..:) Och ikväller blir det nog dans på Blue moon bar..;D




om jag ändå hade haft en sådan :P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-25 19:58:03

han tackar så mkt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela