C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fridaynight

Publicerad 2008-08-09 02:00:42 i Allmänt,

Sitter just nu hos Anna och tölar lite.. hehe Ska hämta upp Putte och dom runt kvart över två.. Hade funderingar på att följa med dem ut och svänga mina lurviga en sväng men jag orkade inte, känner mig dock som en liten svikare mot Putte men ja..  Jag klämde ner en pizza hemma med mami och papi innan jag for in till stan för att se film med Anna.. Men det blev faktiskt ingen film för vår del.. Har bara snackat en massa skit om allt mellan himmel och jord., så gött att göra det ibland med..:D

Sen vill jag presentera en ny stjärna på blogghimlen.. Det är min bästa vän Hanna som har entrat scenen!!   bananahamocc Enjoy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela