C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Födelsedagspresent från LUSH

Publicerad 2008-08-18 18:57:49 i Allmänt,

När jag var nere hos Mia ihelgen fick jag en "bättre sent än aldrig" födelsedagspresent.. Den bestod av tre olika produket från LUSH :D Två st såkallade bubbelbitar och en hudkräm... För mig som älskar att bada var det toppen! :)  Luktade hur gott somhelst alla tre!



 

Ser ut som något man hittar på en Fransk Patisserie - en bakverk som man äter i sällskap av en riktigt stark kopp kaffe och en (fransk)snyggning. Men denna charmiga, lavendeldoftande bubbelbit gör sig bäst i badet där de lavendel-, timjan- och rosmarindoftande bubblorna kan lugna och vårda din hud! French Kiss ingår som en nödvändighet i ett liv med fransk choklad, vackra franska bergsbyar och snygga gitarrspelande trubadur!





Pop in the Bath finns i flera olika färgkombinationer så bli inte förvånad om den du köper ser annorlunda ut än den här. Men de doftar alla lika underbart av citrusoljor som bergamott och citron. De är perfekta presenter till nedstämda kompisar eftersom de piggar upp alla med sin glada form! Bekymmer försvinner in i högarna av bubbel!  





En söt och ljuvligt doftande bodylotion gjord på mandelolja, kakaosmör, färska bananer, citron och sandelträolja. Den doftar nästan som en banana split med vaniljglass och vit chokladsås! Bli inte förvånad om någon börjar bita på dig








Ni hittar produkterna på lush.se

Kommentarer

Postat av: Janni

Publicerad 2008-10-03 12:39:52

Jag är helt såld på Lushs produkter. Köper alltid med några saker när jag är i sthlm eller göteborg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela