C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

XOXO

Publicerad 2008-04-03 20:01:32 i Allmänt,

Idag invigde jag och de andra tjejerna ¨på jobbet det nya cafét i inre hamn på lunchen.. jag hade egentligen tänkt dra med mig min kära far till vårt standard hak, Kvarnens pizzeria, men när det damp ner ett mejl i min inbox om tjejlunch tänkte jag att jag hakar väl på :) Stället var snyggt inrett, absolut, och fin utsikt men jag som (även om man kanske inte tror det när man ser mig :P) är ganska stor i maten, och definitivt på lunchen blev ju inte direkt mätt :S Det var gott, blev kycklingtortilas, men jag var ju hungrig när jag gick därifrån..:P Snyggt ställe men för lite mat är min åsikt.:;) Men jag tror det kommer bli mysigt att sitta där i sommar och ta en fika med vänner!

Och idag har jag äntligen hittat nåt i Karlstad City..:P var längesedan.. JAg hade egentligen tänkt kolla på en klocka men jag orkade inte för jag hade inget smakråd med mig så det fick bli en rutig klänning..:) helt nöjd! Jag har även hunnit med att testa Intervall idag efter jobbet.. tyckte nog inte det var så roligt. Det är inget jag kommer ortsätta gå på.. Det är många pass jag gillar bättre men nu vet jag ialf :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela