C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sommaren är här?? :)

Publicerad 2008-04-29 18:35:48 i Allmänt,

Bara fem timmar kvar av den här arbetsveckan sen är det helg igen :D Slutar vid ett och då bär det direkt av till kil och frissan, ska bli skönt att klippa av lite.. Hoppas det blir lika underbart väder imorgon som idag..Susanna och jag var ute och gick sen satt vi en låång stund i solen utanför jobbet... UNderbart verkligen ;D Torsdag och lördag denna veckan ska jag golfa, tänkte jag skulle åka och slå lite på ranchen nån dag med.. Känns som bara som jag har mkt annat jag måste hinna med.. Senaste veckorna har gått i ett... Men nu är ialf brosan hemma.: Inte fel :)

Ikväll blir det "The heartbreak kid" för mig :D

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela