C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Golfa,,

Publicerad 2008-04-01 22:12:04 i Allmänt,

Yes, igår började jag min golfkurs..:) Har länge tyckt att det ser roligt ut så nu hoppas jag att det ör det oxå..:P hehe men det tror jag.. Så nu söker jag en golf kompis.. Nån som är intressead? :D  Skyndade hem efter kursen för att se när färjestad återigen fick stryk av linköping...:S inte lika kul de..


image113



Blev ialf en tur på stan efter jobbet men jag hittade inget som vanligt...:S Lämnade tillbaka lite grejer jag köpt på HM ´bara..Men vilket underbart väder det var.. Blev verkligen glad av de :D snart kan jag använda mina vita nya skor..:P Hem till susanna en sväng innan träningen för lite te, smörgås och tjat..:) Men när vi väl kom till Sats var passet fullet.. Lagomt besvikna ställde vi oss en stund på bandet innan vi gymmade lite men ingen av oss var väl värst motiverad så det blev ett kort pass..:P

Imorn hoppas jag verkligen att det finns mer att göra på jobbet... blir så drygt annars, dock vet jag att det inte kommer göra de...:P Så vad hoppas jag på egentligen?? Inge sugen på att ta ut en massa komptid heller, den vill jag spara till senare.. haha

Det var ialf toppen hos Julia i lördags.. väldigt trevligt med mat tårta och utgång..:) Orkar inte skriva mer om det men det var en kanon kväll..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela