C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fullt upp eller?

Publicerad 2008-04-21 20:41:55 i Allmänt,

Den här veckan är det mkt som ska göras.. har precis varit iväg och gjort teoriprovet för golfen vilket jag klarade..:) hehe va inte så svårt.. Imorn ska jag fika med Hanna efter jobbet sen blir de nog pumpen med Susanna då jag inte hann följa med på boxen men nästa vecka kör vi igen :) Kalas hos kusinen, lunch med Susanna, kurs på torsdagkväll och ytterligare träningen är några av grejerna som står på mitt schema för vecka 17. Har tänkt hinna med att inhandla något nytt jag kan ha på mig när vi ska ut och åka båt med jobbet på fredag. Efter det blir det kanske en liten utgång men det blir lugnt för på lördag morgon ska jag upp och spela golf...:P Sen på lördag kväll ska jag och mami och hennes kompis på teater.. "Sound of music" i LLA.. klockan 16:00 ska vi vara hos mammas kompis på middag innan..
Så på söndag hoppas jag på strålande sol så man kan sitta ute och bara njuta och ta det lugnt.. Men om jag inte kan få det så vill jag ha regn så jag med gott samvete kan ligga inne hela dagen och kolla på film och käka chips, så vädergudarna, Välj själva! :P 


Och på måndag då kommer äääntligen bror min hem.. :D Längtar att få träffa honom! Nu blir det bad för mig sen ska jag äta mammas underbart goda kycklingtortilas... yummie :D 

image129


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela