C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Combat?

Publicerad 2008-04-16 17:30:24 i Allmänt,

Precis kommit hem från jobbet nu, mina brosbarn är på besök idag men de är ute och leker.. FÅr väl gå ut till dem och agera lekfaster..:P funderar på att åka in och gå p åcombaten som börjar vid halv åtta men jag vet inte... Tänkte ta det istället för att gå på pumpen imorn som jag inte känner alls för.. Men Susanna skulle inte dit så de är så drygt att åka dit sj.. Har ju tryckt i mig en pizza från kvarnens idag.. Jag och några från jobbet var där :)

Idag är jag på rätt dåligt humör, många orsaker de..:P men en sak som stör mig, det är när man säger att man ska höra av sej och sen bara skiter i de.. de är irriterande.. så om ni vill få mig på dåligt humör så vet ni hur ;) hehe..

25:e kommer nog Putte hem :D Saknar han mycket nu! Så nåt kul händer snart!!!

image127

sur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela